Voorbereidingen...

9 april 2017 - Lelystad, Nederland

Het is bijna zo ver! Op het moment dat ik dit schrijf is het nog 1 dag, 14 uur en 36 minuten (en 19 seconden).

Het is heel bizar hoe snel de tijd is gegaan, het lijkt nog maar gisteren dat we de knoop doorhakte om naar Zuid-Amerika te gaan en onze tickets boekte. De teller stond toen nog op 136 dagen. De reis leek eeuwig ver weg, maar nu komt het wel heel dichtbij.

Deze laatste paar dagen blijf ik lekker bij mijn ouders en Jesper komt morgen naar mij toe. We vertrekken dan dinsdagochtend rond 6 uur hiervandaan. Mijn moeder brengt ons weg met de auto (en mijn vader als hij weer beter is). En dan staat ons een vliegreis van maarliefst 22 uur voor de boeg! Aangezien ik nog nooit Europa uit ben geweest en mijn langste vliegtocht eentje naar de Algarve in Portugal was, wordt het nog wel een ervaring denk ik zo.

Alle tassen staan al helemaal ingepakt en klaar gelukkig. We zijn al maandenlang langzaam bezig geweest met inpakken en alles regelen. Er komt toch wel echt flink veel kijken bij zo'n reis :-O Met een volle tas van 66 liter en een volle tas van 50 liter gaan we op pad. Ohja en twee 'daypacks' natuurlijk, onze kleine rugtasjes, die als handbagage mee gaan in het vliegtuig.

Spannende laatste dagen en uren! We zullen weer een update sturen als we op schiphol staan en als we eenmaal zijn aangekomen in ons hostel in Lima (Peru)

Liefs

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Roeli W te A:
    9 april 2017
    ik vind het geweldig dat je dit doet. prachtig, en ik blijf graag op de hoogte.
  2. Manon:
    9 april 2017
    Car, super vet dat jullie gaan! Heel heel veel plezier, en geniet van dit avontuur samen! ❤ Gaat zowiezo helemaal goed komen, maak je geen zorgen en geniet er vooral van. Let's go on an adventure!
  3. Heerlijk jullie zo blij te zien, puur zonnig gezicht en gelukkig.:
    10 april 2017
    blijf jullie volgen, verras me met jullie verhalen en beelden. Hou van jullie.