Eerste dag in Lima

12 april 2017 - Distrito de Lima, Peru

Wat een reis zeg! Toen we eenmaal in ons bedje lagen in de B&B was het 28 uur nadat we weg waren gereden van huis. De reis ging heel goed gelukkig, alleen met de tweede vlucht hadden we wat vertraging. Jesper heeft de tweede vlucht helemaal niet meegemaakt want op het eten na heeft hij alleen maar liggen slapen!

Inmiddels hebben we onze eerste nacht in de B&B erop zitten. Vanochtend al even rondgewandeld in Lima. Echt een enorme drukte... Iedereen toetert constant en richtingaanwijzers kennen ze niet.
Elke keer dat we moeten oversteken is het weer even spannend of we de overkant wel heelhuids zullen halen

Het weertje is hier overigens heeerlijk. Een fijne 27 graden met volle zon. Nu nog even in een parkje aan het lunchen tot we kunnen inchecken bij het volgende hostel en dan vanmiddag nog even lekker wandelen naar het strand

1. Conny:
    12 april 2017
    Ziet er relaxed en stralend uit. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. En wat een lekker weertje daar, hier is het prut en dat blijft nog even zo. Dus stuur maar lekker veel zonnige foto's en verhalen deze kant op:)
  2. Heerlijk jullie zo blij te zien, puur zonnig gezicht en gelukkig.:
    12 april 2017
    mooie foto,s.
  3. Annie:
    13 april 2017
    Hallo, hoe maken jullie het allemaal? Mooi foto's al, veel plezier nog en beide een dikke knuffel! Gr Annie
  4. Jelmer:
    14 april 2017
    Ziet er goed uit! Dat is inderdaad beter te vertoeven dan de 10°C hier ;)
    Veel plezier verder!
  5. Jopie:
    14 april 2017
    veel plezier in jullie avontuur